Thursday 7 April 2011

AKU NAK BARANG NI SECEPAT YANG MUNGKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......

 sebenarnya.. dah lama dah aku idamkan untuk memiliki kamera nikon ni yg berharga beribu-ribu ni.. sejak dari sekolah menengah lagi aku idamkan kamera ni.... tapi sampai sekarang aku tidak dpat untuk memiliki kamera ni... tp ape pon.. aku harap aku dpat gak beli kamera ni dengan usaha aku sendiri.. aku tak nak susahkan sape2... tp AKU TETAP NAK MEMILIKI KAMERA NI... ni lah impian aku... tp klu leh aku nak bli camera NIKON D90 atau D5000 atau D5100.. tp klu leh aku nak bli kamera D90 dlu...



Pic kamera idamanku selama ini..





D90


D5000
D5100
D90


ni charger bateri kamera NIKON..

D90
D90














 Ni lah jenis2 beg kamera untuk Kamera NIKON... cantik2 semua beg.. geram gila aku tengok.






nampak mcm jurukamera pro je bila pkai beg ni.. hehe.




 








Ekssesori kamera Nikon... tp ni just setengah saje... ada bnyak lagi ekssesori kemera NIKON... tp cuma ni je yang aku jumpa... 



























aku berharap sngat untuk memiliki kamera ni... tp ntah la.. bila aku leh dpat kemra ni pon.. aku x tau... so, korg doakan lah ea agar 1 ari nanti aku dpat bli kamera ni.. aku akan beli kamera ni secepat yang mgkin.. sbb aki dah x than dan untuk memiliki kamera ni... dah 3 thun aku idamkan bnda ni... tp dah mcm mengandung la plak aku ni main idam2.. hehehe..

2 comments:

  1. cantik! amin..smoga kau dpt cmera nie k faiz..usaha tangga kejayaan..nnt jgn lpe tngkp gmba aku byk2 tau..haha..

    ReplyDelete
  2. mmg best kalo ade camera nih..tambah dslr..lg cantek pic tuh..huhuhuhu..

    ReplyDelete